Українська мова
6 клас
Інваріативна складова – 3,5 год. на тиждень -122 год.
Варіативна складова – 1 год. на тиждень – 35 год.
Програма
Українська мова: 5–9
класи / уклад. Г. Т. Шелехова, Т. Д. Гнаткович, Н. Б. Коржова,
В. І. Новосьолова, М. І. Пентилюк,
А. С.Пономаренко, К. В. Таранік-Ткачук. – К.: Видавничий дім «Освіта»,
2013 (зі змінами, затвердженими наказом
Міністерства від 29.05.2015 № 585).
Підручник _____________________________________________________________________________________________________________________________
Форми контролю
|
I семестр
|
Дата
|
II семестр
|
Дата
|
Перевірка мовної теми (тестові завдання)
|
4
|
|
4
|
|
Говоріння:
* переказ
* твір
*діалог
|
1
-
1
|
|
-
1
-
|
|
Письмо:
* переказ
* твір
|
1
-
|
|
1
1
|
|
Правопис:
* диктант
|
1
|
|
1
|
|
Аудіювання
|
-
|
|
1
|
|
Читання вголос
|
-
|
|
1
|
|
Читання мовчки
|
1
|
|
-
|
|
Перевірка зошитів
|
4
|
|
5
|
|
I с е м е с т р
№з/п
|
Дата
|
Зміст програмового матеріалу
|
Примітки
|
1.
|
|
Вступ. Краса і
багатство української мови.
|
|
2.
|
|
РМ №1. Повторення й
поглиблення вивченого про мовлення. Загальне
уявлення про ситуацію спілкування та її складники: адресат мовлення, адресант
мовлення, тема та основна думка
висловлювання, мета й місце спілкування (практично).
|
|
Повторення, узагальнення й поглиблення вивченого (6
+4)
|
|||
3.
|
|
Словосполучення й
речення.
|
|
4.
|
|
Головні члени
речення.
|
1
|
5.
|
|
Звертання, вставні
слова.
|
|
6.
|
|
Однорідні члени
речення.
|
1
|
7.
|
|
Просте речення.
Розділові знаки в простому реченні.
|
|
8.
|
|
РМ №2. Повторення
вивченого про текст, його основні ознаки, особливості будови тексту,
використання мовних засобів зв’язку між частинами
його. Навчальне читання мовчки.
|
|
9.
|
|
РМ №3. Повторення
відомостей про стилі мовлення.
|
|
10.
|
|
Складне речення.
Розділові знаки у складному реченні.
|
|
11.
|
|
РМ №4. Поняття про офіційно-діловий стиль. Ділові
папери. План роботи. Оголошення.
|
1
|
12.
|
|
Пряма мова. Розділові
знаки при прямій мові.
|
|
13.
|
|
Діалог. Розділові
знаки при прямій мові й діалозі.
|
1
|
14.
|
|
Правопис префіксів,
суфіксів.
|
|
15.
|
|
Голосні в коренях і
на межі значущих частин слова та основ.
|
|
Лексикологія. Фразеологія (12+4)
|
|||
16.
|
|
Групи слів за їх
походженням: власне українські слова. Тлумачний словник української мови.
|
|
17.
|
|
Запозичені
(іншомовного походження) слова. Словник іншомовних слів.
|
|
18.
|
|
Активна й пасивна
лексика: застарілі слова (архаїзми й історизми).
|
|
19.
|
|
Активна й пасивна
лексика: неологізми.
|
1
|
20.
|
|
Активна й пасивна
лексика: пароніми.
|
1
|
21.
|
|
Групи слів за вживанням:
загальновживані й стилістично забарвлені слова.
|
|
22.
|
|
РМ №5. Повторення про типи
мовлення. Особливості будови опису приміщення.
|
|
23.
|
|
Групи слів за
вживанням: діалектні та просторічні слова.
|
|
24.
|
|
Групи слів за
вживанням: професійні слова й терміни.
|
|
25.
|
|
РМ №6. Письмовий докладний
переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами опису
приміщення.
|
|
26.
|
|
РМ №7. Письмовий докладний
переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами опису
приміщення.
|
1
|
27.
|
|
Офіційно-ділова
лексика.
|
|
28.
|
|
РМ №8. Аналіз переказу.
Усний вибірковий переказ тексту наукового стилю з елементами роздуму.
|
|
29.
|
|
Фразеологізми.
Поняття про фразеологізм, його лексичне значення.
|
|
30.
|
|
Джерела українських
фразеологізмів.
|
|
31.
|
|
РМ № 9. Діалог, його розігрування відповідно до
серії малюнків, запропонованої ситуації спілкування, пов’язаної з особистими
враженнями від певних подій, спостереженнями, обміном думками, життєвим
досвідом учнів, етикетного характеру. Підготовка до контрольного
діалогу.
|
Діалог
|
32.
|
|
Прислів’я,
приказки, крилаті вислови.
|
|
33.
|
|
Афоризми як
різновиди фразеологізмів.
|
|
34.
|
|
Фразеологізми в
ролі членів речення.
|
|
35.
|
|
Ознайомлення з
фразеологічним словником. Використання фразеологізмів у художньому творі.
|
1
|
36.
|
|
Контрольна робота №1.
(тестування). Повторення,
узагальнення й поглиблення вивченого.
Лексикологія. Фразеологія.
|
|
Словотвір. Орфографія (9+3)
|
|||
37.
|
|
Змінювання і
творення слів. Твірне слово.
|
|
38.
|
|
Основні способи
словотворення.
|
|
39.
|
|
Словотвірний
словник. Словотвірний ланцюжок. Словотвірний розбір слова
|
|
40.
|
|
РМ №10. Особливості опису природи. Усний докладний
переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами опису природи. Підготовка
до усного контрольного переказу.
|
Усний переказ
|
41.
|
|
Зміни приголосних при творенні слів:
іменників із суфіксом-ин(а) від
прикметників на – ський, - цький; буквосполученням
–чн-, (-шн-).
|
|
42.
|
|
Зміни приголосних
при творенні відносних прикметників із суфіксами –ськ-, -цьк-, -зьк- та іменників із суфіксами –ств(о), -зтв(о), -цтв(о).
|
|
43.
|
|
РМ №11. Письмовий
вибірковий переказ тексту художнього стилю з елементами опису природи.
|
|
44.
|
|
Складні слова.
Сполучні о, е в складних словах.
|
|
45.
|
|
Правопис складних
слів разом і через дефіс.
|
1
|
46.
|
|
Правопис складних
слів разом і через дефіс. Тренувальні вправи.
|
1
|
47.
|
|
РМ №12. Письмовий контрольний докладний переказ художнього тексту
розповідного характеру з елементами опису природи. Підготовча робота.
|
|
48.
|
|
РМ №13. Письмовий контрольний докладний переказ художнього тексту розповідного
характеру з елементами опису природи. Виконання роботи.
|
|
49.
|
|
Творення та
правопис складноскорочених слів.
|
|
50.
|
|
Творення та
правопис складноскорочених слів.
|
1
|
51.
|
|
РМ № 14. Аналіз переказу. Повідомлення на
лінгвістичну тему в науковому стилі.
|
|
52.
|
|
Написання слів із пів-.
|
|
53.
|
|
Контрольна робота № 2.
(тестування).
Словотвір.
Орфографія.
Контрольне
аудіювання.
|
|
Морфологія. Орфографія.
|
|||
Іменник (20+3+2)
|
|||
54.
|
|
Загальна характеристика
частин мови.
|
|
55.
|
|
Іменник як частина мови:
загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.
|
|
56.
|
|
Іменники загальні й
власні, конкретні та абстрактні (повторення
й поглиблення).
|
|
57.
|
|
Збірні іменники.
|
1
|
58.
|
|
Велика літера і
лапки у власних назвах.
|
|
59.
|
|
Рід іменників (повторення). Іменники спільного роду.
|
|
60.
|
|
Не з іменниками.
|
1
|
61.
|
|
РМ № 15. Читання мовчки текстів діалогічного й
монологічного характеру, що належать до різних стилів, типів та жанрів
мовлення. Контрольне читання мовчки.
|
Читання мовчки
|
62.
|
|
Число іменників (повторення). Іменники, що мають форми
тільки однини або тільки множини.
|
|
63.
|
|
Відмінки іменників.
Відмінювання іменників.
|
|
64.
|
|
Кличний
відмінок.
|
1
|
65.
|
|
Особливості
написання іменників у кличному відмінку.
|
|
66.
|
|
Контрольна робота №3.
(тестування).
Морфологія.
Орфографія. Іменник як частина мови.
|
|
67.
|
|
РМ № 16. Усний твір-опис приміщення на
основі особистих вражень у художньому стилі.
|
|
68.
|
|
Поділ іменників на
відміни й групи.
|
1
|
69.
|
|
Відмінювання
іменників I відміни.
|
|
70.
|
|
Відмінювання
іменників II відміни. Літери -а(-я), -у(-ю) в закінченнях іменників
чоловічого роду другої відміни.
|
|
71.
|
|
Особливості
відмінювання іменників чоловічого роду в родовому відмінку.
|
|
72.
|
|
Відмінювання
іменників III відміни.
|
|
73.
|
|
Відмінювання
іменників IV відміни.
|
|
74.
|
|
Незмінювані
іменники. Рід незмінюваних іменників.
|
|
75.
|
|
Відмінювання
іменників, що мають форму лише множини.
|
|
76.
|
|
Контрольний диктант
№1.
Узагальнення вивченого
про іменник.
|
|
77.
|
|
Контрольна робота №4.
(тестування).
Морфологія.
Орфографія. Іменник як частина мови.
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар